четвртак, 24. новембар 2016.

ŽENA OD 15 000 EURA.


Da i u 21 veku žena može da se kupi, nažalost nije prošlost.
I danas kao nekada davno, imamo običaje u određenim etničkim grupama, narodima, nacijama da se žena kupuje, kao životna namirnica u prodavnici široke potrošnje. Još žalosnije kada u nekim narodima, nacijama, kulturama, nakaradnim običajima kupuju žensku decu od 14-15 godina kao stoku na stočnoj pijaci. Pre nekoliko dana vozeći se javnim prevozom, slušam razgovor dvojce mladića koji su me šokirali, ma koliko Ja to znao iz priča, kada sam silom prilika čuo razgovor, zgrozio sam se kao čovek i kao roditelj. U toku razgovora izmedju njih dvojce, a što sam mogao da pretpostavim, da su "oženjeni" iako po svom fizičkom-psifičkom i mentalnom sklopu daleko od sveta u kome žive, a ne da su za ženu, decu i porodicu. Slušajući dalje njihov "zreli i visoko-umni razgovor", čujem da je on svoju ženu pre 10 godina, kada je imala 14 godina, kupio za 15 000 evra ?!?! Na pitanje svog kompanjona zašto je toliko platio za nju, koja je iz tog i tog jeftinog naselja, odgovor je tek bio uzasan : " pa ČALETU ( mekano Ć prelazi u tvrdo Č-čale) zapala za oko ?!?! On i njen ČALE dogovorili se ispred prodavnice, dok smo mi bili deca, da se uzmemo kao i za cenu ako joj Ja budm prvi, i tako se Ja ozenio sa 16 godina ". :-O . Dok slušam ovu priču u stomaku mi se javlja mučnina. Kupio ženu ??? Žena tj dete, kupilo se kao da je roba sa pijace, pa ima cenu?!?!?!
Da li se njene emocije mogu kupiti??
Da li tim novcem može njeno detinjstvo da se nadoknadi i kupi ???!!!
Ta kupovina žene dođe kao normalna stvar da se žena kupuje u tržnom centru ili radnjama široke potrošnje ?? Po ovome ispada, ko hoće da se oženi, ženu može da kupi na jednom od rafova IDEE, MAXIA, AMANA, TEMPA, UŠĆA, DELTA CITY-ja itd.
UZAS..UZAS.. UZAS. STOP TRGOVINOM ŽENAMA...ŽENE NISU STOKA, NITI ROBA ZA PRODAJU. Bez obzira koja nacija, koja kultura, koji običaji, koja etnička grupa, koji narod da je u pitanju, moraju znati i biti svesni da to što rade prvo NIJE HUMANO, NIJE LJUDSKI, NIJE DOSTOJNO ČOVEČANSTVA 21 VEKA, i što je najbitnije TO JE ZAKONOM KAŽNJIVO, kao i poveljom UN-a, o pravima žena i dece čija je Srbija potpisnica.

Poštovani prijatelji ukoliko Vam je ovako nešto poznato, ukoliko znate da se to dešava u Vašoj blizini, kraju , komšiluku gde živite, prijavite nadleznim organima, centrima za socijalni rad, tužilaštvu, policiji. Prijavu možete podneti i anonimno. Da li će po tome neko postupati, i kakav će tok tog postupka biti dalje nije na Vama.
VI obavite vašu moralnu, građansku radoteljsku ( većina vas su roditelji) dužnost i obavezu. NEZATVARJTE OČI PRED TIME. NE BITNO JE KO JE KOJE VERE, NACIJE, NARODA... ZAKON je isti za sve i za sve važi. ŽENAMA I DECOM SE NE TRGUJE. Edukujmo neobrazovane zajednice da ti njihovi običaji su kažnjivi zakonom , da nisu humani i da su protivni zakonima i pravilima 21 veka.
Sa time mora da se prestane.
ŽENE i DECA SE NE MOGU KUPITI NOVCEM, KAO NI NJIHOVE EMOCIJE, MLADOST I ŽIVOT. STOP.

S' poštovanjem
Poslednji Urabani Samuraj
Vladimir Speedy Savic
dipl.sportski trener borilačkih sportova i veština.

Нема коментара:

Постави коментар