понедељак, 29. фебруар 2016.

SRBI U GRČKOJ



pise : Vladimir Speed Savic 
osnivac : Srbska Akademije Samoodbrane.

Grčko leto obicno na plazama egejskog mora prate dobri provodi, pristupacne cene, ljubaznost domacina, ugostitelja, prijatna klima, toplo more... Jednom recju RAJ NA ZEMLJI... емотикон smile

I dok tako predvece sedim ispred vile, u drustvu svojih prijatelja Ilijasa tj Ilije i Leftokarisa tj Slobe, uz prijatnu laganu grcku muziku i nezaobilazno grcko Mitos pivo, prateci zalazak sunca, od brace grka saznajem neke zanimljivosti vezane sa SRBSKE TURISTE емотикон smile .
Kako mi kazu braca Ilija i Sloba od 1985 godine njihovi ocevi, pa i oni posle samo ugoscuju bracu SRBE. Ovde u Paralii bitno je da si pravoslavac-patriota, da si srbin i da volis Paokемотикон smile . Srbe obozavaju, u njihovim hotelima srbi rade, u njihovim prodavnicama srbi rade, na plazi opet srbi rade...Licno sam se uverio sve NAŠI емотикон smile.
I dok vodimo ozbiljnu debatu vezano za srbsko-grcke odnose kroz istoriju, pocev od Vizantije, Dusana silnog itd na ovamo, saznah kakvi sve srbi biseri postoje i sta nama sve padne napamet. емотикон smile LOL емотикон smile . Dok se okrece 4-5 tura hladnog MITOSA, braca krecu sa anegdotama емотикон smile .

Brate Vladimire, mi Vas mnogo volimo, vi ste nasa braca, ovde ste dobro dosli kao kod vasa kuca, sto i sam vidis, ali sto vas ima pametnih nigde nema prica Ilija емотикон smile . Pitam ga sto pametnih, a vec mi osmeh od uva do uva, jer ocekujem da cujem neki biser емотикон smile i naravno instikt me nije prevario емотикон smile.

Vladimir, morate li Vi srbi da imate budala medju Vama koji Vas brukaju ???!!!
Ja: a pa to je kod nas normalno.. kez емотикон smile .
Mi razumeli dodjete na odmor porodicno baba, tata, mama, deca... i dok vi na plaza baba u soba sprema zimnica paprike pece u hotel, kuva ajvar емотикон smile ...Sobe imaju protiv pozarni aparate povezani sa vatrogasci...Ja platio kazna 150 E jer oni dosla u moja vila na olimpik bicu, zbog pozara a baba pekla paprike u sobi емотикон smile емотикон smile. Pratimo srbe pakujemo u autobus babe vicu polakoooo tu tegle i flase, mi pitamo sta unutra oni vicu ZIMNICA емотикон smile .
Drugi biser Vas, dodju dve porodice jedni uzmu klimu drugi ne, a koriste jedan daljinski емотикон smile a svi imaju...Mi onda lepili resice od papira da vidimo ko sve ima klimu емотикон smile To nekako sredimo ide novi ŠOK емотикон smile ..Nema klima srbi zatvore sobe,odu na plazu a otvore frizidere i tako olade sobu емотикон smile
Dok oni pricaju o svojim iskustvima sa srpskim turistima meni na ocima krecu suze, placem od smeha емотикон smile ....Nasi biseri, cega se sve necemo setiti емотикон smile .
Otvara se sledeca tura LADNOG MITOSA, a moji prijatelji nastavljaju sa pricom емотикон smile .

Znas Vladimir, ovde u Grckoj imaju butici sa krznom, gde pise AKO STE MLADI SRBI, MOLIMO VAS NE ULAZITE, robu ponesete a zaboravite da platite емотикон smile hahahaha...hit емотикон smile .

Pitam bracu grke a kako ste to resili sa strujom na kraju емотикон smile .

Lepo, pored vrata ima aparat kad si u sobi stavis kljuc ima struja, kad izlazis iz soba zakljucas nema struja емотикон smile .

Ovde pocinjem da umirem od smeha емотикон smile .
Pitaju me sta je smesno????

Ja: pa opet vas srbi zeznuli емотикон smile Eno komsija sa drugog sprata slomio metalni privezak na kljucevima, deo ostavio u aparatu a deo sa kljucevima odneo na plazu,radi mu klima емотикон smile емотикон grin . Odu oni provere i vide da sam upravu
емотикон smile .Komsija se vraca, ceka ga novi kljuc i opomena da ne lomi vise privezak hahahaha емотикон smile
Vladimir, u crnoj gori niste pozeljni, hrvati vas ne vole, bugari isto...zasto dva tri posto SRBA mora da bruka sve vas ???? Zasto kad odlazite kradete dzezve za kafu, tanjire,serpe, lonce,jasuke,carsafe, nozeve,case, viljuske???? Jedan vas odneo ceo mali frizider, a neki na pocetku nosili LCD televizore, zato ti Vladimir u sobi imas star televizor sa dva kanala емотикон smile емотикон grin .

Braco grci ocito sve to sto kradu je sto kod Vas ovde nema kineske radnje pa misle da je sve to original емотикон smile .

Mi Vas srbe volimo i dobro ste dosli ovde, al od iduce leto ide komisija i popis po sobama емотикон smile .

E majko moja, i posle me neki pitaju sto bezim po PARALII od srba i pricam na svim jezicima samo ne srbski емотикон smile .

I eto ja uz LADAN MITOS moram da popravljam utisak kod Grka o Srbima емотикон smile . Pa ne pijem ja ovde zbog sebe, nego zbog reputacije SRBIJE емотикон smile IMA NAS POSTENIH :-) .

ZIVELI.... :-I

Нема коментара:

Постави коментар