понедељак, 29. фебруар 2016.

BUDI ORIGINAL, NEMOJ BITI JEFTINA KOPIJA

Biti ISTI, biti POSEBAN, biti SLOBODAN, biti samo SVOJ.

Nekada je to veoma lako bilo ostvarljivo...Danas su vecina ljudi samo KOPIJE.
Biti ORIGINAL je danas umece i misaona imenica za mnoge.

Ukoliko niste po difoltu, niste copy-paste, brzo vas ostavljaju i zaboravljaju.
Imati stav, izneti ga jasno, glasno, razumljivo ( pa cak i ako je pogresan) i braniti ga po cenu svega, nekad je bilo za postovanje, a danas je samo za OSUDU... Drzati do sebe i svog stava danas nije popularno...

Menjati misljenja, uverenja, stavove po sistemu KVD-a (KAKO VETAR DUVA), danas je IN.

Svaki covek je prica za sebe i knjiga koju treba procitati izmedju redova( bar bi to trebao da bude) .

Danas za citanje imamo sve manje vremena, ali za OSUDE i te kako, mozda i previse ( a kako nekog mozemo osuditi, ako ga neprocitamo) ???!!! Citanje izmedju redova u onome sto neko pise, govori je umetnost, nadarenost i prirodni talenat...Nazalost vecina ljudi u danasnjoj Srbiji je BUKVALISTA, kako je receno, napisano tako je....a ono izmedju ??!!! Nema se na vremenu za izmedju...a to znaci da nema vremena za TOLERANCIJU, razumevanje i agrumentovanu debatu na odredjenu temu....

Najteza bitka koju jedinka vodi, je bitka PROTIVU SAMOG SEBE...Ko sebe pobedi, i u toj bitci dobije RAT, i sam sebi zabije ŠAH MAT, osoba je za postovanje.

Idealizovati sebe na drustvenim mrezama, pisati o sebi, bajke, zelje, snove, drzati javne pridike drugima, moralu, ponasanju, nekom stilu oblacenja, lepoti, od neostvarenih ambicija i poraza prikazivati uspehe i pobede, rade samo ljudi koji su psihofizicki-mentalno-emotivno SLABE OSOBE, tj FRIK, CRAZZY, ili po srbskom LUDI.

Nekada sam se pitao zasto, ali sad znam odgovor zasto FB cesto mi lici na psihijatriju dr. Laza Lazarevic, odgovor sam pronasao u postovima nekih osoba, ko je me nekada toliko nasmeju da me trbusnjaci bole, a opet sa druge strane kada mi euforija smeha stane, dodje mi da zaplacem....

Svi bi da budu neko drugi, necija ETIKETA...
Retko ko je ORIGINAL...cak i poznati vidjeni slavni, kopiraju druge...

Nisam nikad bio nicija ETIKETA. Nikada nisam imao zelje da budem ono sto nisam, niti sebe da predstavljam onakvim kakav inace nisam u realnom zivotu.

Sam od sebe pravim BREND, sa zastitnim znakom i dekleracijom.

Imam jasan, glasan i razumljiv STAV...

Veoma malo ljudi mi je na listi prijatelja, saradnika, poznanika od kako sam pre 6.godina otvorio FB nalog. Vecina se sama ili sam ih ja obrisao, jer ili se u odredjeno vreme povuku, ili postanu copy-paste nekog drugog. Ne prihvatam svakog za prijatelja, onog koga ne znam i prihvatim, odredjeno vreme mu poklonim u diskusiji, cesto provociram, govorim izmedju redova, nekada namerno pisem nesto u razgovoru sto ne mislim da bi procitao novu knjigu medju redovima. Kada novu knjigu izlistam od korice do korice, i shvatim da me ljudi razumeju bukvalno BRISEM IH.
Tako i u zivotu svako ima priliku i naravno vecinu odbacim.

Kada bi se bavio copy-paste trebalo bi mi jos 5 fb profila da bi stavio sve te KOPIJE.

Jedna od par mojih FB prijatelja, koja je od pocetka na listi prijatelja i zivotu je Слађа М. Радивојевић, sto znaci da je ORIGINALNI BREND...

Takve ljude poput nje, koja je od pocetka moj prijatelj, koja ima svoj STAV, izuzetno postujem i cenim. U diskusiji ume da slusa, ume da odgovori, ume da iskontrira, ume na vreme da iznese svoj stav i da i ako gresi ga brani. Takodje jako dobro ume i da napadne, postavi nezgodno pitanje u pravom trenutku i dovede do ŠAH MATA u njenu korist. Licno sam imao prilike nekoliko puta za sve ove godine da od nje izgubim VERBALNI DIJALOG i povucem se i priznam PORAZ. Cenim je jer nije osoba koja ide uz dlaku, cenim je neprica ono sto bi ja voleo da cujem nego kako jeste, cenim je jer se bori do kraja ako misli da je upravu i sto ne zna da poklekne...CENIM JE STO JE BORAC...

KOPIRATI DRUGE, TO JE NAJLAKSA STVAR. Google copy paste citata Ernesta Hemingveja, Sokrata, Platona, Tome Akvinskog, Mese Selimovica itd, treba nekada navoditi citate drugih, ali da tih citata nema, da li bi iko od Vas znao nesto originalno jasno, glasno razumljivo, kaze-napise ???!!!!

Budi ORIGINAL...NAPRAVI SVOJ BRED...Copy-je nisu trajne i nisu kvalitetne...

Budi ono sto JESI...Nemoj sebe idealizovati...ne stidi se sebe, ne prikazuj sebe u drugom svetlu od onog u kome si.

Budi te svoji...Budi te POSEBNI...Drzite do sebe.


S' postovanjem 
diplomirani trener borilackih sportova i vestina

Vladimir. SPEEDY. Savic

Нема коментара:

Постави коментар