понедељак, 29. фебруар 2016.

ISTINA-NEISTINA...



 pise Vladimir Savic
 osnivac Srbska Akademija Samoodbrane .

Milion puta do sada cujem od ljudi " JA PRICAM ISTINU, meni mozes slobodno sve reci, da je najgora istina i ne znam koliko bolna razumecu, sve osim LAZI prihvatam ".
A da li je to uvek bas tako ??!!!
Da li svi mogu da podnesu ISTINU ?!?!
Da li svakome mozete reci ISTINU, SUVU ISTINU U OČI ?!?!?!

Naravno da NE MOŽETE...

Ukoliko ljudima kazete ISTINU, istinu koja je bolna, sramna po njih, porazavajuca, oni ce se povuci, distancirati od Vas, optuzice Vas da im ne zelite dobro i da ste Vi uzrok svih njihovih problema, i da ste im KRVNI NEPRIJATELJ.

Ukoliko svome prijatelju, poznaniku, rodjaku, ne kazete ISTINU, vec umesto nje kazete NEISTINU, kako je sve bajno i sjajno, u njegovim ocima ce te videti sjaj, kako rastete, bicete lek za njegovu dusu, spas iz ocaja, i resenje njegovih svih problema.....Bicete mu PRAVI PRIJATELJ.

Poznat sam kao covek OŠTROG JEZIKA, da kakva god, i koliko god bila bolna ta ISTINA, uvek cu je reci javno i direktno u lice. Kazu mi da sam mnogo ljudi oko sebe povredio govoreci im SUVU ISTINU, odnosno da nacin na koji sam rekao to nije trebalo tako, vec blaze, drugim tonom, govorom????!?!
Cekajte kada se govori surova i bolna istina mora se reci BLAZE??
Zar blaza verzija SUROVE i BOLNE ISTINE nije jednako NEISTINI ?!?!?!

Dobih skoro kompliment da sam sve svoje bliske prijatelje, oterao od sebe, jer sam im na vreme saopstavao ISTINU, koja ce ih snaci ili desiti...
Naravno sve ih je snaslo, a umesto da bude da sam bio upravu iskren prijatelj, ispalo je da sam ih IZMALERISAO.

Kakav bi ja to PRIJATELJ, COVEK bio ako bi svima pricao i tesio onim, sto oni zele da cuju, a ne kakvo stvarno jeste ?????!!!!!!!!!!

Tacno je to da sam svojim stavom, nacinom razmisljanja, govorom ISTINE, mnoge do tada meni bliske ljude oterao od sebe.

Naravno naci ce se neko pametan, pa ce reci, mozda ono sto je za tebe ISTINA, za njih je bila NEISTINA...Odma da to resimo, ako smo prijatelji, znam sta vas muci, sta vam je problem, logicno da kao neko sa strane Vama blizak bolje vidim vasu situaciju i vas u zacaranom krugu nego sto Vi sami vidite,i naravno da nije problem u ISTINI, vec u Vasem neprihvatanju te ISTINE kao ISTINE, vec da bi vam bilo lakse pretvarate ISTINU u NEISTINU....

Jako malo ljudi oko sebe imam, koji mogu, koji su spremni da mi kazu ISTINU U OCI, i da istu tu ISTINU svate prijateljskom dobrom namerom, koju sam ja njima izneo...
Taj mali broj jako postujem, jer za to treba imati snage, stav, energije i hrabrosti.

Nikada se nisam naljutio na nekog ko mi je izneo ISTINU, ali jesam na one filozofe sto iznose svoja filozofska misljenja...Filozovi vreme Aristotela, Sokrata, Platona je proslo...

Vasa odbrana od ISTINE, losa je kopija SOKRATOVE ODBRANE ( procitajte na internetu SOKRATOVA ODBARANA).

Nikada ma koliko po mene stetno bilo u ozbiljnoj raspravi, dijalogu, konverzaciji, nisam izneo NEISTINU. I to iznosenje ISTINE me je mnogo puta kostalo u zivotu, karijere, tzv prijatelja itd, ali najbitnije da sam ostao dosledan SEBI.

NEISTINU iznose, govore, plasiraju, samo ljudi sa malim srcem, oni nejaki, pokvareni, slabi, plasljivi, puni straha od onoga sta ce biti posle iznosenja ISTINE.

Tacno je da me mnogi u zivotu i ovde na mrezi NE VOLE, tacno je da sam im trn u oku, tacno je da sam sve ono sto oni govore o meni, suprotono od onoga sto stvarno JESAM, ali TACNO JE TO DA JE ISTINA na moj strani...

Neko ce pitati a sta ja imam od te ISTINE ?!?!

Sta imam?! Hm...

Imam dusevni mir, spokojstvo, mir u srcu, jer sam na vreme rekao ISTINU, a to sto neko nije hteo da prihvati, shvati kao prijateljsku pomoc, nije moj PROBLEM.

Da li uvek i po svaku cenu treba govoriti ISTINU ??!!

Mnogi ce reci NE, a ja cu vam reci DA, uvek budite u ISTINI ( osim u sali, kad zelite nekog nasmejati) .

Pre nego sto drugima krenete da govorite ISTINU, saopstite ISTINU prvo sami sebi, ko ste, sta ste, koliko vredite, da svet nece nestati ako Vam ti isti kojima kazete ISTINU, okrenu ledja i nadju se uvredjenim.

ISTINA je surova i za mnoge bolno neprihvatljiva. Istinom se gube do tada Vama bliski prijatelji, koje ste smatrali prijateljima do groba. Nemojte cutati i istinu gurati pod tepih, da bi ostali sa nekim u dobrim odnosima, necinite im medvedje usluge cutanjem ili govorom NEISTINE, ili da ih u svojim ludim idejama, mislju NEISTINITO PODRZAVATE, a da znate da oni nisu UPRAVU.

Veoma dobro znam i svestan sam da ove moje kolumne jako mali broj ljudi cita, od onih sto LAJKUJU, pola ni naslov NE ZNA, ali LAJKUJU da me nebi uvredili, deo onih koji procita smeje se govoreci vidi BUDALU, deo onih sto procita nerazume, deo izbegava duge postove jer ih smara da citaju tolike redove, a samo jedan mali broj Vas razume i iskreno cita moja pisanija.

Bez obzira na sve i kako ko shvati, procitao ili ne, razumeo ili ne, smejao se ili ne, pljuvao me ili ne, ja cu i dalje pisati i svakome izneti-govoriti ISTINU, kao sto cu ISTINU UVEK PRIHVATITI ma kakva ona bila, ali isto tako SOKRATSKO-PLATONSKO-ARISTOTELSKA filozofijska misljenja CU I TE KAKO ODBACIVATI...

BUDITE UVEK U ISTINI, MA KOLIKO GOD ONA SUROVA I BOLNA BILA, PO VAS ILI PO VASE PRIJATELJE GOVORITE ISTINU.
Samo istinom imacete Vas duhovni mir, mir u srcu i spokojstvo, zbog čega Vas jednog dana nece grIsti GRIZA SAVEST.

Naravno ako uopste vise neko i zna sta je MIRNA I GRIZA SAVEST.

Ja clanke pisem cesto, vesto cimanje sa Zverkom
Ali ne k'o Carrie Bradshaw, nego Speedy Maestro.

S' postovanjem,
diplomirani trener borilackih sportova i vestina
V.Speedy.S.

2 коментара:

  1. Slažem se sa tobom i isto radim, tj.pokušavam da pomognem ne samo prijateljima nego i ljudima koji mi dolaze na terapiju. Mnogim prijateljima se istina nije svidela, pa su otišli, a mali broj koji hoće da se menja i radi na sebi je ostao i u svakodnevnom razgovoru činimo razne pomake na svim nivoima. Mnogi vole da žive u iluziji okrivljujući druge za svoje promašaje, ali nedam da i mene krive za to. Čitav život se borim za ISTINU, ali svako ima svoju istinu i stranu medalje, i ja ih ne mogu sprečiti da žive u zabludi, jer kad bi priznali istinu, morali bi sebi mnogo da opraštaju i da traže oprost od drugih, a to im Ego ne dozvoljava!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Slazem se u potpunosti,nazalodt danas mali broj ljudi zna znacenje reci istina a još manji broj je govori.

    ОдговориИзбриши