понедељак, 29. фебруар 2016.

NOĆ ROBIJA VILIJAMSA U BEOGRADU

  

  pise: Vladimir Speed Savic, 
  osnivac : Srbske Akademije Samoodbrane.
Prosla jos jedna pajdomanska noc u BELOME GRADU..емотикон smile

pise: Vladimir Speed Savic, osnivac : Srbske Akademije Samoodbrane.
Prosla jos jedna pajdomanska noc u BELOME GRADU... емотикон smile

U belome gradu sinoc je po nekima odrazan divan koncert, ceo srbski JET SET i gradjana koji su zeleli da budu vidjeni , bili su na koncertu belosvetskog pajdomana ROBIJA VILIJAMSA  :-)емотикон smile . Ušce je docekalo njegovu pajdomansku velicinu Robi Vilijamsa...Naravno i pajdoman Robi nije ostao duzan svojim belogradskim fanovima, pa je u jednom momentu izjavio " OSECAM MIRIS MARIHUANE, A MENE NIKO DA PONUDI "  :-)емотикон smile .
Msm stvarno duvate, a gosta ni da ponudite "nasom domacom albankom", stvarno nismo vise oni domacini емотикон grin,koji em sto ne docekuju takvu velicinu kao sto je Robi, sa hlebom soli i domacom šljivovicom, em ga niste ni posluzili MAROM, ALBANKOM, SKANKOM :-)емотикон smile , msm stvarno samo mislite da sebe uradite i da Vama bude bolje :-) емотикон smile, a za gosta i njegovo raspolozenje niste se pobrinuli, kakvu ste sliku poslali u svet, cela Srbija made in PIROT  :-)емотикон smile . A kako Vas je gost Robi na pocetku lepo pozdravio DOBRO VECE ZAGREB :-)емотикон smile ( mora da je bio na nekom jacem stimulansu, posto je Zagreb oko 400 km zapadno od nas  :-)


емотикон smil. Pricace se danas kako ste se opusteno proveli na pajdo koncertu, jer ocigledno da je MARA, radila svoje pa osim smeha, histerije, povecanog adrenalina, njegovih pesama necete se ni setiti, vecina ce preslusati na you tube, a oni manje uradjeni mozda u mobilnom imaju neki SELF sa pajdo koncerta, pa ce se dela koncerta kroz maglu i setiti емотикон gri
Nisam ja za takve stvari, evro koncerte, ja sam samo jedan obican BALKANAC, kome u usima zvoni, " OD IZVORA DVA PUTICA, VODE NA DVE STRANE, NE ZNAM KOJIM PREBI STIGLA DO TEBE JARANE, MOJ MILANE JABUKO SA GRANE, MOJ DRAGANE KAD U VOJSKU PODJES " itd. емотикон grin

BEOGRADE Dobro Jutro емотикон smile

Ljubiteljima lika i dela Robi Pajdo Vilijamsa, izvinjavam se sto nisam Robi Vilijams, skolovan sam u Srbiji, a sticajem okolnosti ucen u srecno vreme geografijom, poznavajuci drzave i njihove glavne gradove u svetu емотикон smile .

P.S. u moje vreme bilo je : ŠMEKERI TRENIRAJU, BUDALE SE DROGIRAJU...

definitivno sam zaostao u razvoju. :-) емотикон smile емотикон grin емотикон wink

Ja clanke pisem cesto, vesto cimanje sa Zverkom,
Ali ne k'o Carrie Bradshaw, nego Speedy Maestro.
S' postovanjem,


diplomirani trener borilackih sportova i vestina
V.Speedy.S .

Нема коментара:

Постави коментар