понедељак, 29. фебруар 2016.

LAVIRINT




 Opet NOVA KAMPANJA protiv vrsnjackog nasilja "DRUG NIJE

META " .. Stalno smo na pocetku, vrtimo se u krug.
 Prosli put KAMPANJE bile su : "SKOLE BEZ NASILJA, JEDAN VISE U SALI, JEDAN MANJE NA ULICI, ŠMEKERI TRENIRAJU, SLABI SE DROGIRAJU " itd. 
Ni sam vise ne znam koliko je bilo kampanja takve vrste, a stepen vrsnjackog nasilja sve veci i veci. Adolescenti sve cesce vrse 

najteza krivicna dela, nanosenje teskih telesnih povreda, silovanja, ubistva, dilovanja narkotika.
I dok se pojedinci promovisu kao i politicke stranke da nesto rade, sa druge strane novinski clanci, tv emisije govore drugo. Zakon ulice ne samo da neprepoznaje te kampanje i te promotere, nego im se i ruga.
Gospodo pevaci, sportisti, politicari, intelektualci, obrazovana i neobrazovana Srbijo, samim tribinama, tv dzinglovima, flajerima, plakatima NISTA NECETE URADITI...

Zakon ulice jedino sto prepoznaje je AUTORITET. Autoritet koji 


se tim klincima koji lete po nebeskim visinama namece.
Da bi shvatili zakon ulice morate osetite asfalt. Da odrastete na njemu, da upoznate nepisana pravila, kodexe ponasanja.

Ne znam zasto iznova pokrecete nove i nove kampanje, kada jedna 

takva vec postoji...Projekat ciji sam ja autor " ZASTITIMO SEBE I DRUGE", i dalje je aktivan. U samom projektu Vam je sve objasnjeno. Pisan je tako da ga shvate pobornici zakona ulice. Kao dete koje je odrastalo nesretnih 90-tih godina na ulicma grada Breograda, koje poznaje te zakone, i sada kao covek koji se opredelio da suzbija kriminalitet, veoma dobro poznajem tu problematiku, jer sam i sam kao dete beogradskog asfalta, prosao put od pakla do raja na ulicama Beograda.

Ne znam ko Vam organizuje te kapmanje, ne znam zasto se 


insistira da uvek nosioci kampanje budu poznate licnosti iz sveta estrade, sporta, politike...

Nosioci kampanje treba da budu oni koji su doziveli neko nasilje.
Da imalo znate zakon ulice znali bi da ti klinci koji su Vam ciljna grupa na poznate gledaju drugim ocima...
Ovo su Vam komentari sa ulice :" Sta bre hoce ovi pevaci, sportisti, politicari, oni imaju sredjen zivot a sta mi imamo ?? Muka mi je od njih...Onaj ce meni da prica o nasilju, a ceo zivot nije prosao Beogradom?? Nasla se ona silikonska pevljka da promosive kampanju,a svi znamo ko ju je J*bo, pisale novine, gledali smo je na nastupu, tv... Sta oce onaj, ima milione, ulicu osetio nije a meni nesto prica, oni bre imaju sve u zivotu a sta mi imamo, osim ove mare, gandze i to oce da nam uzmu, kad su se bre ti potukli ko ljudi " itd.

Gospodo promoteri ovo su bili neki od komentara klinaca sa ulice...
Stvarno me odusevljavate tim kapmanjama koje obicno nazalost nemaju uspeha...
Zasto pokusavate nesto da uradite, kada niste iz te svere?!?!??!
Da li to radite iz licne promocije???!! Zar nije lakse podrzati nekog 

ko to vec radi, dati mu podrsku, nekome ko svojom pojavom, nacinom odrastanja, zivota, rada sam po sebi AUTORITET kod tih klinaca, neko ko moze doci do nakaradnih autoriteta tih klinaca jer svi se mi ovde znamo, i mi sa ove strane zakona i ti autoriteti sa druge strane zakona...svi smo mi odrastali zajedno,
nego sam pocinjati nesto, sto na zalost kod 

tih klinaca nece imati efekta?!?!?!

Iskreno od srca Vam zelim, da Vam ta kampanja DRUG NIJE 

META USPE..
Ukoliko i jedno dete koje je na stranputici vratite na pravi put, kampanja Vam je uspela. Samo jedno upamtite kampanja nesme 

biti kampanja...Svaki dan se na njoj mora raditi, sate i sate potrositi, 

u skoli i kraju gde klinci zive i odrastaju..Sve u pocetku ide glatko 
dok imate podrsku drzave i drugih kao i novca, ali ako niste 
spremni da se tome posvetite maximalno sve propada za par meseci. Godinama bez icije pomoci ovo radim, bez novca, bez pomoci drzave, dzinglova, poznatih VIP osoba koje obuku majcu i misle da su nesto time doprineli i uradili. Doprineli su sebi u promovisanju samih sebe na tv-novinama bilbordima. 
Sve sto sam uspeo i uradio, uspeo sam i uradio sam sam svojim 
danonocnim radom, setnjom ulicama grada, javnim tribinama, druzenja sa decom po celom Beogradu-Srbiji, sate i sate provodeci na fb, pisuci kolumne, raspravljajuci se sa klincima punim sebe po grupama i profilima i mogu Vam reci uspeo sam..Nekoliko njih sam izveo na pravi put.

Nazlost vidim unapred da pola vas nije spremno sebe zrtvovati za druge. Mnogi su uz mene mislili da mogu, ali kako su krenuli tako su i otisli, jer novac i licne satisvakcije i koristi nisu imali..Zato sam ostao sam u ovoj borbi. Ne znam da pokleknem jer sam dete beogradskog asfata, znam pravila i zakone ulice koja me je odgajala. Vi ste ljudi iz druge svere i tesko ce te to shvatiti... Ja sam danas SAM PROTIV SVIH, nekada na pocetku sam imao 300 SPARTANACA koji su mislili da je taj projekat kratkorocan, da mogu,malo licne promocije i cao...Medjuitm prevarili su se..ZASTITIMO SEBE I DRUGE, je projekat koji ce ziveti koliko i ja, ako se i nadje neko pametan mozda me i nadzivi... Neki moji bivsi saradnici su kopirali ovaj projekat, krenuli i doziveli sunovrat, jer projekat nije samo javna tribina za medije, licna promocija i to je to... ZASTITIMO SEBE I DRUGE, projekat na kome se radi stalno....

NAJBOLJI PROMOTERI PROTIV NASILJA, VRSNJACKOG 


NASILJA, NARKOMANIJE SU MOMCI IZ BEOGRADSKOG 

SINDIKATA...NJIHOVE PESME I RIME, odlicno opisuju zivot na ulici, zdravom zivotu, zivotnoj filozofiji, stilu zivota i pravim vrednostima...Idoli su mladih generacija, vecina momaka iz beogradskog sindikata odrsla je na asfaltu...ONI ZNAJU STA JE ULICA I ZAKONE ULICE...

Zelim Vam puno uspeha u kampanji, ali..



S' postovanjem,
Poslednji Urbani Samuraj
Vladimir Speedy Savic 

diplomirani trener borilačkih sportova i vestina




Нема коментара:

Постави коментар