понедељак, 29. фебруар 2016.

PADRINO, PRIJATELJSTVO U SRBIJI.



pise: Vladimir Savic 
osnivac: Srbska Akademija Samoodbrane .

Život u Srbiji danas se zasniva, na laznim prijateljstvima, obmanama, prevarama i prijateljstvima iz koristi.
Stara dobra drugarstva i prijateljstva iz detinjstva se ruse, gase, prodaju, izdaju iz TRI razloga :

1. MATERIJALNOG-obicno oko novca, pozajmica-nevracanje pozajmice ili enormna zarada jednog prijatelja u odnosu na drugog prijatelja, klasna razlika i kraj prijateljstva.

2. SEKSUALNOG- preuzimanja zena i devojaka, iskreno misljenje vaseg prijatelja koje se Vama ne dopada uvezi vaseg sexualnog partnera-devojke, muza, zene...

3. ZAVIDNOST- uspeh u poslu, sportu i zivotu jednog prijatelja, u odnosu na drugog prijatelja.

Pomoc prijatelja sve je redja,a i ako se desi ta pomoc, da zlo bude vece iz dugogodisnjih prijateljstva se desavaju kumstva, e onda po dobrom nasem obicaju srBskom, dolazi do razlaza i prekida kumstva drugarstva i prijateljstva zbog materijalnog-pozajmice, seksualnog zelje prema zeni ili muzu svog kuma-prijatelja, zavidnosti u zivotu vasih prijatelja-kumova, koji bolje zive u odnosu na Vas same.

Cuveni hit iz nesrecnih 90-tih godina grupe Moby Dick PADRINO, odlicno je objasnio, ovo o cemu ja sada pisem. Refren pesme govori sve :

" I da mi ponude zlato i dijamante nebi te PRODAO nikada, al ti si mene brate, a bili smo kao dobro staro vino, ti i ja, e moj padrino, i reci mi , da li ti je sada krivo, KUME moj, e moj PADRINO " .

Zbog svog dugog i ostrog jezika mnogo puta u proslosti a i sadasnjosti sam gubio dugogodisnje PRIJATELJE, zbog jasno i glasnog iznetog mog stava, misljenja i odredjenih negativnih saznanja o njihovim SEXUALNIM PARTNERIMA zenama, devojkama, muzevima, momcima ( KO JE SU SE NA KRAJU ISPOSTAVILI KAO ISPRAVNI I TACNI) i njihovoj ZAVIDNOSTI prema mom zivotu, uspehu u sportu i poslu. Vecinu njih je mrzelo da pomere MUSKULUS GLUTEUS iz kucnih fotelja, kafanskih stolica, da bi nesto uradili od svojih zivota. I pored toga dok sam Ja imao imali su i oni oko mene, jer sam ih uvek dizao iz pepela, svaki moj sportski uspeh delio prvo sa njima, pomagao koliko sam mogao, savetovao, uvek i u dobru i u zlu u svako doba dana bio tu za njih, ali po dobrom srBskom obicaju, sve sve ali USPEH se NEPRASTA.

"PRIJATELJI" iz sveta borilackih sportova, koji su se kleli u BUDO KODEX ( kodex casti, skomnosti, ispravnosti itd), pokazali su svoje pravo lice onog momenta, kada se pod pritiskom medija i onoga sto sam radio, ostali u drugom planu, kako to vole da kazu postali su moje SENKE ili ti popularno receno SHADOWS. Govorilio se o meni, problem ispao sto se nije govorilo o NJIMA, a kad god se govorilo o meni, govorilo se i o NJIMA, jer bez obzira na sve sto sam radio i uradio oni su bili moja DESNA RUKA, jer bez njih nista osim price nebi mogao REALIZOVATI, ali nazalost to se tako nije videlo, videlo se samo bukvalno, jer mnogima u Srbiji danas pored ociju stoje AMOVI, pa ne vide ni levo ni desno, vec samo PRAVO i BUKVALNO.

" PRIJATELJI" sa posla, bez obzira na svu moju kolegijalnost, zavrsavanja pored svog posla i njihovog da bi stigli na autobus na vreme jer zive mnogo daleko, preko rodjenja dece, zenidbe, vidjanje sa devojkama, momcima pala je u vodu, kada sam usled rada ostvario VEOMA DOBRE rezultate i NAGRADJIVAN. Okarakterisan jednom recju BUDALETINA. Prilikom moga diplomiranja i sticanja visokog zvanja na fakultetu, od istih sam opet okarakterisan BUDALETINA NA KVADRAT, oce karijeru, leci komplekse, budala bio i ostao, moze i 10 fakulteta da zavrsi takav nam NIJE POTREBAN. Oni gore iznad mene, usled ovih komentara ovih pored mene, okarakterisali su me kao NEPODOBAN-TACKA.
Diskriminacija i mobing postali su sastavni deo mog poslovnog zivota, od jednog najboljeg do najgoreg, tako to ide u Srbiji danas.

" PRIJATELJI" iz privatnog zivota, sa kojima sam rastao, druzio se godinama, usled srece u zivotu, a neki usled u zargonu reci KOMBINACIJA, SNALAZENJA u ZIVOTU ( rodbinsko-rodjacko-kumovskih- politickih veza) popravljaju svoj zivot standard, i polako vremenom prestaje kontakt samnom, jer kome u zivotu vise treba neko poput mene, neko ko je vaspitan od strane svojih roditelja za vreme u kome su ti roditelji ziveli i koji suprotno vidi od vremena u kome zivi.

"PRIJATELJI" sa mreze, ah da virtuelni, vecina tu je kad objavim neku glupost, neku salu, kratak post, fotografiju, ali kada se pisu kolumne, govori o ozbiljnim stvarima NEMA IH...
Mnogo ih je bilo na mojoj listi takvih, dok nisam poceo sa brisanjem i blok listom.

Nacice mozda se neko "VEOMA PAMETAN", koji ce posle citanja ove kolumne ili ti posta reci, prijatelju da li si se zapitao da pored svega ovoga sto si napisao o sebi i svojim prijateljima, NIJE PROBLEM U NJIMA, VEC PROBLEM U TEBI SAMOM ?!!?!

Naravno da odma odgovorim, TACNO PROBLEM JE U MENI, porodici koja me je odgajila i vaspitala za JEDNO VREME, ucila nekim drugim vrednostima, U ODNOSU NA VREME U KOME ZIVIM, i vrednostima koje se u ovom vremenu VREDNUJU.

I na kraju stari dobri rezime ovg clanka, kolumne, posta...STARI KONJ, SE NE MOZE NAUCITI DA IDE NOVIM PUTEM....

Ostajem kakav jesam SAM PROTIV SVIH....Hvala svima Vama jako malom broju ljudi u koje jos verujem da prepoznaju, vrednuju i postuju PRIJATELJSTVO.

Ja clanke pisem cesto, vesto cimanje sa Zverkom,
Ali ne k'o Carrie Bradshaw, nego Speedy Maestro.

S' postovanjem,

diplomirani trener borilackih sportova i vestina
V.Speedy.S.

1 коментар:

  1. I meni se slično dogodilo; zbog uspeha u sportu me mrzelo pola firme, zbog odličnog obavljanja radnih dužnosti, sindikalnih i drugih aktivnosti svi su mi zavideli, ali zbog hrabrosti da svima kažem šta mislim, od generalnog direktora i vlasnika firme do šefa, to mi nisu mogli oprostiti jer to u sebi niti su imali, niti će ikad imati, a da mi podmetnu pokušali su ali nisu uspeli. Uvek je istina i pravda bila na mojoj strani, ali napredovanje na poslu je bilo nemoguće zbog tih mojih osobina i nedostatka mog smeškanja i poltronstva!!!

    ОдговориИзбриши