уторак, 13. децембар 2016.

POSTOJE LI MUŠKO-ŽENSKA PRIJATELJSTVA ??!!


Iskren da budem Ja u to neverujem. Pre ili kasnije jave se emocije sa jedne strane ili sa obe strane. Ukoliko se svakodnevno nastavi druzenje dvoje ljudi suprotnih polova. Ako je u pitanju ispoljavanje emocija sa jedne strane, a zna se stav suprotne strane, onda se to potiskuje u sebi, gura pod tepih, kriju se emocije samo da bi bili bliže toj osobi. Ako su emocije dvosmerne, onda se radi o onome da se najbolje ljubavi rađaju iz drugarstva.
Gde nastaje problem?!?
Problem nastaje kada se kriju emocije prema drugoj strani. Ako druga strana Vas ne razume, i da je prirodno da se razviju emocije kada je upitanju suprotni pol, dolazi do svadja, prekida komunikacija itd. Često se može čuti: "volela sam ga kao brata, a on mi ponudio brak, ili ona mi je kao sestra bila, a ona me ladno starovala kad me zena/devojka ostavila" . Po meni muškarci i žene mogu biti prijatelji samo do PUBERTETA. Kada dodje do razvijanja testosterona kod muškaraca i estrogena kod žena, takva česta viđanja, poveravanja kako je kome u životu, braku, na poslu i ta česta bliskost pre ili kasnije mogu razviti emocije sa jedne ili obe strane.
Povremena viđanja nekoga sakim ste odrasli, išli u školu, studirali, radili po meni je sasvim U REDU, ali svakodnevna druženja, viđanja, a pogotovo ako ste u vezi/braku pre ili kasnije izazvaće određene probeleme koji da se ne lažemo su prirodni, jer ljudi se ne privlače samo sexualno, već mentalno, duhovno, obrazovno, istim interesovanjima itd.
Znam mnogi će reći imam druga/drugaricu sa kojim sam super, sa kojim/kojom se vidjam, odrasli smo zajedno, i ova teorija nije tačna. U redu mozda nije tačna, a da li ste VI bili u njegovoj ili njenoj glavi, pa znate i sigirni ste 100%, da nepostoji skrivena ljubav sa njegove/njene strane, usmrena ka Vama ?!?! Ako je obostrana ljubav i izliv emocija obostran to je normalno i to je uredu.
Ako je jednosmerna pa bolje je reći, nego nekog lagati da ste drug-prijatelj, da se kunete brat sestra a ustvari ( brat sestri lepo smesti) potajno ga ili potajno je želite kao ljubav.

BUDITE ISKRENI JEDNI PREMA DRUGIMA....MISLITE O TOME.
S' poštovanjem
Poslednji Urbani Samuraj
Vladimir Speedy Savic
diplomirani sportski trener borilačkih sportova i veština.

Нема коментара:

Постави коментар