понедељак, 26. јун 2017.

ŠTA JE SLOBODA GOVORA I MIŠLJENJA?!?


( WHAT IS IT FREEDOM OF SPEECH AND OPINION).....
Sloboda govora, mišljenja u Srbiji je misaona imenica, kao i na facebooku. Našta i na koga se ovo zapravo odnosi?!? Odnosi se na to i na one, što mnogi od Vas bi nešto rekli, ali da ipak ne kažu, odnosno ako to može neko drugi, jer ako neko čuje, ili vidi šta ste napisali, lajkovali ili podelili, nedaj bože možete da imate probleme na poslu?!? Ako pak neko u ime Vas nešto i kaže,opet ne možete podržati, opet problem na poslu?!? Čekaj !!! Stani!!! Znači li to da se Vi bojite da iznesete svoje mišljenje i da koristite ustavom zagarantovano pravo slobodu govora?!?! Vidite da se nešto dešava što Vam ne ide u prilog i nanosi štetu, hoćete da nešto promenite, ali ipak da se ne čuje Vaš glas?!? To je klasično LICEMERSTVO sa jedne strane, a sa druge strane, sve dok ti koji se bave praćenjem FB-a, tj onih plaćenika čiji je posao ispred stranke da bulje u monitor. i dok vide da se bojite da kažete svoj stav i mišljenje, oni će Vas gaziti i ponižavati do daljnjeg. Lično i dok sam bio u Srbiji-Beogradu i radio u službi, svi koji me znaju, znaju da sam svoje mišljenje i stavove iznosio javno. Nisam pisao po četovima, šaputao po hodnicima, ili pričao na telefon, tako da me nedaj bože neko ne čuje. Ne jasam uvek govorio JASNO, RAZUMLJIVO I GLASNO, da me svi lepo čuju. Već odavno u porukama mi stižu poruke: "bravo care, rekao si istinu, možeš li da napišeš ovo znaš to mi je bitno, al ne mogu ja znaš gde radim pa mogu imati problem?! Samo nastavi najjači si, svaka čast za sve napisano, mnogi bi to od nas uradili, ali znaš i sam zašto ne možemo, ti si tamo na Malti pa možeš da pišeš itd. Znaš kakvi su ovi sada vladajući odma daju otkaze, niža radna mesta, kažnjavaju na disciplinskim, pa ne smem ni da lajkujem sve ono što bi hteo ili htela na fb, jer ko zna ko vidi, a kamoli da napišem". Kada pročitam ovakve poruke u inboxu želudac mi se okrene, jer ispada da sam se Ja raspisao i progovorio tek kada sam došao ovde, ali mnogi od vas ne znaju, da sam Ja i pre Malte pisao i govorio ono što sam mislio, i ostajao iza svojih reči. Niko nema prava da Vam prigovara za Vaše mišljenje, stavove i govore ( osim ako oni sadrže elemente krivičnog dela, pretnje po život i telo drugog lica, diskriminaciju versku, sexualnu, nacionalu itd). Sve dok javno većina Vas neprogovori, manjina će vladati strahom nad Vama.
Moje je pravo da se ne složim sa ovim ili onim, moje pravo koga ću podržati kao političku opciju, moje pravo da imam svoje mišljenje, svoj govor, A KO IMA PRAVA DA MI TO ODUZME, ILI DA MI ZBOG TOGA DA OTKAZ NA POSLU ILI PREMESTI NA NIŽE RADNO MESTO?!?!?! TO PRAVO NEMA NIKO....Ljudi osvestite se, iznesite svoja mišljenja, recite svoje stavove javno, pokažite da im da više se ne bojite ucena, pritisaka, premeštanja, nameštanja na poslu, otkaza, diskriminacije kao i mobinga na poslu i životu.
Vaše pravo je da budete slobodni gradjani, bez obzira ko vladao i kako se on zvao...Ako nešto NEVALJA, onda se to kaže, a ne klima se glavom pred šefovima, smeška, a iza ledja, po čoškovima i četovima fb o tome priča.
To što radite je TRAČARENJE, a ne govor slobodnih gradjana. O tome se priča na tom mestu gde treba da se kaže i u tom momentu. Tamo gde se brani vaš ugled, dostojanstvo, vaša čast, vaša inteligencija, vaša ličnost, tamo javno pričajte, a onda sve to kasnije prenesite javno i na facebook.

SLOBODA IZRAŽAVANJA, MIŠLJENJA, NE ZNAČI ANARHIJA, POZIVI NA LINČ, PROGON ITD, ALI ISTO TAKO TA SLOBODA NIJE NI STRAH OD GORIH OD SEBE, NITI DOZVOLA ZA PROGON ZBOG SUPROTNIH MIŠLJENJA, STAVOVA I GOVORA...
S' potpšvanjem
Vladimir Speedy Savic
Poslednji Urabni Samuraj
dipl. trener borilačkih sportova i veština

Нема коментара:

Постави коментар