субота, 3. јун 2017.

OSUDJEN BEZ DOKAZA....


( pred disciplinskim Sudom PU za grad Beograd)


Znao sam da će doći dan, kada će me poslati na disciplinski sud, samo sam čekao zašta?! Poznavanje svog posla, zakona po kojima postupam, bez premca sam poznavao. Najveći uspeh "starešina u MUP-u i njihov rezultat", njihovog kompletnog idiotskog komandovanja i rukovođenja ljudima je, kako poslati onog ko neda na sebe, onog ko ima ponos, koji ne kleči, koji se ne uvlači, koji ide podignute glave i ko nije ponizan, kako takvog poslati na DISCIPLINSKU?!?! . Umesto da rade svoj posao i bave se kriminalitetom, narušavanju jrm-a, procenom bezbednosti u zoni svoje odgovornosti, oni se bave kako poslati nekog na disciplinsku, jer im je lični amozitet, sujeta i komplexi, nedozvoljavaju da u svojoj blizini, imaju one koji se NE KLANJAJU,  NE KLEČE i sebe NE PONIŽAVAJU zbog tuđih komplexa.
A šta je ustvari taj j*beni disciplinski sud u MUP-u?!?!
To Vam je sabor kompletnih i uvećini slučajeva, nepismenih idiota na jednom mestu. Čast pojedinim starešinama i oficirima, koji su silom prilika disciplinske sudije, ali takvih je jako malo. Da bi Vam umanjili vrednost, malo zaprljali personalni dosije, i sprečili dalje napredovanje, u koliko im ne ližete d*pe, oni Vas šalju na tu disciplinsku, na kome Vas obično čeka SABOR KOMPLETNIH I NEPISMENIH IDITOTA, koji su Vam po direktivi " odozgo" već presudili, jer bože moje tako naređeno, a iznošenje dokaza, odbrana optuženog je PRO FORME radi..Šta se dešava kako sam dospeo na tzv diciplinsku.
25.08.2014 godine, ispred zgrade u Rakovici gde sam tada živeo, u toku noći, razbijen je prozor na mojim privatnim kolima sa vozačeve strane. Tom prilikom uzete su igračke i ukrasi, kojima je bio okićen moj auto od strane moje dece, kao i moje privatne beleznice, koje su mi služile kao podsetnik prilikom poziva na sud u svojstvu svedoka. Zašto imamo podsetnike?? Veoma prosto. 

Ove godine, lišimo lice slobode, podnese mu se krivična prijava redovnim putem. Posle godinu dana,  sud Vas poziva u svojstvu svedoka. Pola dogadjaja ne mozete da se setite, nedostatak dokaza i taj ološ je na slobodi. U stanici svoje beležnice nisam držao. Nosio sam ih sa sobom. U njima nije bilo strogo poverljivih informacija, nije bilo službenih spisa, sa oznakama strogo poverljivo, nije bilo pečata mupa itd.
Lično moje beležnice, koje svako ko radi, bilo koji posao ima.
Došla je uvidjajna ekipa PS Rakovica. Kada su me pitali šta nedostaje iz auta, rekao sam i moje lične beležnice, moji podsetnici. Mogao sam da ne kažem, ali išao sam logikom, u tom kraju su narkomani, često obijaju kola, kolege će ih uhapsiti, naći će moje beležnce, biće a što to nisi prijavio.
Uvidaj od strane PS Rakovice završen, dobio sam potvrdu, i tu se prvi deo završio. Krajem Septembra iste godine, ako ne i početka Oktobra, od strane inspektora moje stanice Palilula, dobijam poziv da dodjem u stanicu. Kada sam ga pitao zašto, kaže SUK i Odeljenje za Zakonitost u radu vode postupak protiv tebe, jer su ti ukradene privatne beležnice. Smejem se. Kolega B.Lj. kaže dodji molim te.
Zovem druga čuvenog starog beogradskog advokata, pričam mu, smeje se čovek kaže montiraju te, idi daj izjavu, ako hoćeš doći ću i Ja ,ali to je bre glupost.
Zovem drugaricu tužioca Prvog osnovnog suda, i ona se smeje.
Kaže Jao nepismena policija, te montira.
Daj im svoju izjavu nema tvog krivičnog dela tj krivične odgovornosti. Odlazim u Palilulu. Došao stručnjak vidi se balavi akademac. Pita me kako su mi beležnice izgledale, da li su imali korice, kakvi su listovi bili, Ja se smejem i kažem mu imali su srciće, cvetiće, pužiće i znaš pisalo je Aca + Maja= Tara. 

Budala sve upisuje. Zovu tužioca, tužilac kaže nema dela. Završeno. Izlazim smejem se i kažem kolegi LJ.B. koji mi se izvinjava, i koji je video o čemu se radi, sada će mi stručnjaci poslati poziv za disciplinski sud. B.LJ. neće valjda. Kažem hoće.
Tako je i bilo.
Novembar mesec te godine, stigao poziv, zaključak o porektanju postupka protiv mene, zbog LAKŠE povrede radnih dužnosti, i nesavesno čuvanje SLUŽBENIH SPISA , shodno čalnu 156 Zakona o Policiji stav 1    . Čitam, i plačem od smeha
Pa ovo su KOMPLETNI IDIOTI.  J*beš šta je rekao tužilac, to je Savić pravi se pametan, ajde mi njega interno osudimo, da mu personalni dosije zaprljamo, jer ko zna kako je kreno i skreće pažnju na sebe, možda nam preuzme radno mesto, glup nije, a i fakultetski je potkovan.
Došao je dan kada treba da izadjem pred SABOR KOMPLETNIH I NEPISMENIH IDIOTA ( čast malom broju vrhunskih starešina i oficira kojih jako malo ima, u tom disciplinskom sudu). 

Mere koje za to delo LAKŠE povrede radnih dužnosti, mogu da mi izreknu su: OSLOBODJEN, OPOMENA, 10% UMANJENJE PLATE. Znam da me osloboditi neće, čim su pokrenuli postupak. Da me opomenu nemaju zašta, ali da mi uzmu 10% od bedne policijske plate, TO HOĆE. SLEPCI SU TO. Smejem se. 
 Advokata nisam poveo i ako je on hteo, rekao sam mu: "da ti toliko vređam inteligenciju, NE MOGU i NEĆU". Idem sam. Dolazim. Tužilac mukica, niti zna, gde je pošo, ni gde je došo. Predsednik komisije oficir sa had hock fakultetom Donji Ljubiš kod gornje Trešnjevice, odma pored Donjeg i Gornjeg Brijanja, do juče bio autopatroldžija u jednoj stanici policije u Beogradu. Znam ga 15 godina, a sada MAJOR  U jbt kakav oficir, u normalnoj državi, takav bi bio portir. Ulazim i kažem mu Ćao Arhimandride
 "Alo Ja sam oficir, kako to pričaš SAS MENE"?! Daj bre ne loži se, do juče si smrdeo kao Ja po ulici, sad glumiš ludilo... "Ovo je sud, a Ja sam sad sudija". Arhimandride, sudija si čisto sumnjam u svojoj kući, nemoj da vičeš, možda i poletiš, nego daj da sve ovo sročimo, da ti mene rebeneš 10% i da odemo kući.
I tu se kreten izleti. Kako znaš da ću ti uzeti 10%?! Zbunjena faca. Ja blefiram. Ja: "Sa kime si jutros u ovoj zgradi razgovarao, i rekao onog sa Palilule, danas ću da rebnem 10%"?!? Zapisničarka i tužilac zbunjeni...A ovaj crveni, Ja blefiram, a vidim da je moj blef ispravan. "Pa ja ja, to jesam rekao, ali"...Eto vidiš Arhimndride, osudio si me bez dokaza, bez saslušanja, i to ti je rečeno "odozgo" jel tako ?!?! Zbunjeno govorii crveni: "Pa pa jeste upravu si, moram..Tako rekao šef, a i onaj tvoj iz Palilule". E sada, da ti mene lepo osudiš 10% od plate, i preneš i svom šefu, a i onom akademcu sa Palilule, da mi se sledeći put, sva trojca napasete mu*a, kao zec kelerabe, ali pre toga pašenja da dobro opereš zube colagate totalom, jer si opet dole u restoranu jeo meso i crni luk, pa ti da prostiš smrdi iz usta, dok pričaš SAS MENE. :-)
Naravno tok suđenja, iznošenje dokaza i presudu, vodio sam Ja samom sebi. Iskreno nije bilo teško, kada ispred sebe imam, SABOR KOMPLETNIH I NEPISMENIH IDIOTA.    
Zapisnik završen, Ja uljudno svoju presudu, koju sam sam sebi izrekao potpisujem. Istu potpisuje i veliki MAJOR  . 

Pružam mu ruku protokolarno, smejm se i kažem mu: "E VOLINO JEDNA. JE*O TE ONAJ KO TI DAO ČIN MAJORA. 
Dokazao si da nisi vredan tog čina i funkcije. Čin veliki, a mozak kao kod pileta. Naseo si na moj blef, i sam sebe, a i drugare odao. Volino jedna". Tužilac i zapisničarka se smeju do suza, a ovom MAJORU brada i otvorena usta do poda. Gleda me i kaže: " izj*bao si me". Ja: kao i uvek, i tih 10% molim te potroši na ku*ve uličarke, to ti je i onako fetiš bio, a izgleda i ostao.
Teško budalu na natak led navesti.
Odlazim smejem se. Prolazim hodnikom, i čujem druge kolege: "Osuđen uzimaju mu 10%, a veseo. Ovaj Savić nije normalan, pukao kao lajsna". Dok koračam podignute glave, i sa osmehom na licu, odgovaram : pukao jesam, ali ponizio se nisam.
I tako u svojoj profesionalnoj karijeri, morao sam da popasem kako Šojić kaže i disciplinsku.
Popasao sam Ja nju, ali napasli su se su i oni ne čega ...

S' poštovanjem
Poslednji Urbani Samuraj
Vladimir Speedy Savic
diplomirani trener borilačkih sportova i veština.

Нема коментара:

Постави коментар