четвртак, 1. јун 2017.

CRNA MERIMA...

CRNA MERIMA...
(kraljice trotoara pokreću peticiju protiv MENE)...


Pančevački most sabirni centar gradskog otpada. Pored ljudi koji svakodnevno na stajalištu u Bulevaru Despota Stefana, presedaju sa prevoza na prevoz na relaciji kuća-posao-posao-kuća, pecaroša koji prodaju ribolovačku opremu, taksista koji rade linijski prevoz Beograd-Pančevo-Vršac, oko i ispod pančevačkog mosta vladaju džeparoši, narkomani, sitni lopovi i prevaranti. Dan ispunjen poslom ili je neko odžeparen, ili je nešto ukradeno, ili se desio sudar, ili je oboren pešak, ili se dogodila tuča klošara u birtijama ispod samog mosta. I tako danima, mesecima, godinama.
Kada se dan završi i krene prvi sumrak, pod svetlima javne rasvete, većinom iz romskog nehigijenskog naselja Vuka Vrčevića, sa druge strane mosta, pojavljuju se one KRALJICE TROTOARA. Da se razumemo većina je njih u taj posao ušlo na najgori mogući način. Ili su bile prvo silovane od strane članova porodice, ili su ih kao decu tu doveli otac, majka, brat, muž i naterali na to, ili su kao već dugogodišnje narkomanke tako zarađivale za drogu.
Sam most nalazi se na oko 200 metara, od Policijske Stanice Palilula, a one malte ne, stoje pored naše ograde i pecaju klijente.
Ćelavi više nije mogao to da trpi. Pozvao me i rekao da kako znam i umem rešim problem sa njima. Poznavajući dobro zakon o Javnom Redu i Miru, Zakon o Ličnoj Karti, Zakon o Prebivalištu i Boravištu gradjana, i kao tako tri četri prekršajne prijave sročim u jednu, kojom prilikom nikada ni jedna od prijava mi nije vraćena na doradu ili oborena na Sudu, za mene to nije bio problem.
U to vreme 2009/10/11/12/13 i do pola 2014 godine, bio sam najjači policajac pozornik na teritoriji grada Beograda, po broju podnetih i realizovanih prekršajnih prijava, po svim tačkama zakona o JRM, Ličnoj Karti, Boravištu i Prebivašištu gradjana.
Mnogi su me znali kao nekog ko je bio veoma lak na peru. Dok su drugi koristi pendreke, Ja sam udarao po džepu prijavama, i tako uspostavljao JRM, a i sticao reputaciju policijaca koji em što je pismen, em što drži do sebe, em što veoma lako sačini prijavu da su neke firme i milionske kazne plaćali, recimo ugostiteljski objekti kafane, kafići itd.
Dolazim ispod mosta, a tamo me očekuje kućna radinost. 

Otvoreni štandovi sa ponudama i potražnjama KRALJICE TROTOARA.
Glavna medju njima i veliki džambas bila je Crna Merima.
Crnu Merimu su sve one slušale. Ako ona kaže noćas se radi, sve rade. Prilazim uzimam dokumenta, pola njih nema dokumenta. Pozivam dve patrole i njih 15 dovodim u stanicu. Šef smene Siniša J. samo što nije pao sa stolice. PA DA LI SI TI NORMALAN?!? 15 lica si doveo, ko će to sve da obradi?!? Rekoh mu Ja. Provera identiteta za svaku, Upisivanje ko je doveden sa svim podacima, zašto, kucanje izveštaja. Oduzeti predmeti do njih: suzavaci, skakavci, kuhinjski noževi, boxseri, razna šila, šrafcigeri. To su uvek nosile sa sobom, jer dok batica radi nad njima, u čarima zanosa, one vade te predmete, vrše nad njim kradju i beže.
I tako noć za noć. Nekada dve, nekada tri, nekada 5 dovodim pišem, prijave idu. Uglavnom sve isto.
Jedan dan pre posla bio sam u civilnoj garderobi ,nosio sam kačket na glavi, gledam ispod mosta, tačnije ispred pekare S&M, njihovo vreme okupile se one. Kolovođa Crna Merima, vadi papir zaustavlja ljude. Ajde da im pridjem, vidjaju me samo noću u uniformi, tada su i pijane i drogirane, male su šanse da me prepoznaju, a imam i kačket kojim sam prekrio i oči.
Prilazim Crnoj Merimi, pitam izvini šta radiš?! CM." Joj bato tako si sladak, oće potpišeš peticiju? Ja: zašta? CM: " znaš ovde ima jedan LUDAK, proganja nas. Tu iz stanicu Palilula. Visok tako ko ti, zovu ga Savić crko dabogda". Ja: Pa šta oće taj? CM: Ne znam, svaku noć nas apsi, ne možemo pošteno i Ćasno da zaradimo deci za leb, sigurno mrži ŽJene, mora bato da je PEDER. Ja: Aha Savić peder, jao majku mu j*bem, i meni ostao dužan. Daj da ti potpišem, gde šta treba. CM: Evo ovde bato, ime prezime, telefon matiĆni i ako imaš liĆnu kartVu imaš, ako nemaš ne treba ti, ni mi je nemamo. Uzimam papir, a na njemu piše: " NAЧАЛNIKU PALILULA ПЕТICИЈА РАДNICA PANЧЕVAČКИ МОST, PROTИВ МАНИЈАКА SAVИЋА ПОЛИЦАЈЦА IZ PALILУLU, KOJИ NAS HAPSI, ŠTO POШTENO RAДUMO NA MOS".
Uredno im Ja potpišem imenom i prezimenom, sve osim matičnog.
Umirem od smeha, pitam CM: Aj pročitaj vidi da li sam dobro sve napisao?! CM: Pa Ja ne znam ni da Ćitam ni piŠem, drugi iz naselje jedan deĆko pismen sastavio ovo. Umirem od smeha. CM nastavlja: Ja znam samo da se J*BEM, a pošto si potpisao oćeš te Ćastim jednim P*šenjem ovde iza, 50% od cene za tebe ?!?
E, neka hvala, vidi žurim. CM: Hvala što si potpisao baš si zgodan, a mogli smo da radimo malo  :-).. Ćao devojke odo.
Dok odlazim suze ronim. Zovem Ćelavog. Pričam mu, smeje se. Ćelavi sutra ti stiže peticija. Ćelavi: A da se i Ti i One i peticija terate u PM  :-). Vidiš da je skoro 23, 00 a ti me zoveš. Daj rešavaj to dole, neću više ni jedna da se pojavljuje. Zdravo Savke.
Sutra uveče se pojavljujem u uniformi, a štandovi rade ili rade. Zovem patrole, u poslu su. Ok. Njih 10. U koloni jedna po jedna ispred mene PS PALILULA. Već je 23,30 u Paliluli haos. One ulaze tačno gde treba, kod šefa smene Siniše J.  :-) . Kako koja ulazi kaže dobro veĆe, a On se hvata za glavu. Čujem ga dok zadnji ulazim: Gde Vam je onaj MANIJAK? Tu sam šta vičeš i smejem se  :-) SJ: Pa da li si ti normalan, teren gori, imamo ozbiljnih intervencija, umesto da se priključiš ostalima, ti opet sa njima. Ja: Slušaj samo Vi radite jače poslove, Ja radim po JRM . Smejem se . Kako koju posebno saslušavam podaci i tako to, čujem od drugih kako me kunu: "crko dabogda, piĆka ti materina, umro u Dunav, zgazio te voz za pančevo dabogda". One kunu meni smešno, suza suzu mi stiže dok im pišem prijave.
Nekoliko dana je prošlo, Ja opet na most, one ispred pekare. Prilazim sedam pored njih. Naručujem kafu. Devojke kako ste? Kako ide posao? Smejem se..CM: Nikako baksuzu, Će nam deca pocrkaju od gladi zbog tebe. Što zbog mene pitam. CM: kako što od tebe ne možemo da radimo, nemamo para. A zbog toga, e baš mi je žao, ako je zbog toga sažaljevam slučaj. CM: E vidi Mi ćemo svako veče ovde da stojimo, pa da vidimo ko će da izdrži duže, ti moraš kad te pozoVu da ideš, mi ne moramo. Smeju se.
Kažem Ok i Ja ću ovde biti. Da stojite možete, da radite NE MOŽETE. CM: a da se mi nagodimo. Pitam Kako? . CM: Oćeš pare? Ja: Neću. CM: Oćeš p*Ćke? Ja: Neću. CM: Oćeš ti plaćamo hranu, sok , kafu ovde. Ja: Neću. CM: oćeš ti svaka od nas da ti P*puši?! Ja: Neću. CM: A šta oćeš MONSTRUMU?
Ja: da Vas Više ovde ne vidim da radite. Usput devojke, pošto se ti, ti ti, ti, ti i ti Crna Merima, niste odazivali sudu za prekršaje, evo da Vam uručim poziv 30 dana za hotel u Požarevcu, ženski zatvor.
ONE: PederĆino, crko dabogda na majku, majku ti j*bemo, ol*šu, pu piĆko jedna, jedi g*vna, p*ši k*rac, jedini nas ti proganjaš. Smejem se, ali onako od srca. Odlazimo opet kod Siniše J šefa smene, opet on kuka, ali ovaj put mora da zove 29.nov i transport za Požarevac. Dok ulaze u maricu, Ja im mašem, a one meni opet sočno pozdravljaju. Smejem se.
Prošlo je i tih 30 dana. Ekipa i Crna Merima, opet otvorile štand opet posao cveta i opet Ja.
Dolazim do ispred pekare 22,00 počela mi treća smena. Ispijam kafu, prilazi mi Crna Merima. Pitam kako je bilo na odmoru, odgovara mi: dabogda i sam bio tamu m*jku ti j*bem, Ja luk i krompir da sadim. Stomak me boli, dok mipriča šta su sve tamo radile. Odogovaram: Eto vidiš da ste pošteno radile, sad to isto primenite oko onih vaših kuća, i deca neće da Vam gladuju. 

CM: "Saviću monstrumu ja nisam domaćica, već kurva od rejtunga znaš. Ja ne sadim, ja se nasadjujem". Reko vidi ovde da se nasadjuješ NEĆEŠ, ni ti, a ni one tvoje.
CM: Pisali smo ti PETICUJU PROTIV TEBE, IMA DA NAJ*EBEŠ.
Reko znam potpisao sam Vam. CM: crko dabogda ono si bio ti.
Da, Ja sam bio, lično Ja glavom i bradom.
CM: a da te pitam nešto jesi ti peder? Ne Ja sam latentna pederčina, onaj što se zaljubi brzo.
CM: Osmeh od uva do uva. Devojke jesam vam rekla što nas mrzi. Dere se i doziva nekog Ramiza. Ramize, Ramize. Iz mraka izlazi jedan kao iznaftalina. CM: Ramize radiš bulju?! Ramiz klima glavom potvrdno DA. CM: Saviću evo ga deĆko za tebe, i da nam se skineš sa vrata, da možemo da radimo. Reko Hvala CM. Ramize dodji ovamo. Daj mi ličnu Kartu. Proveravam Ramiza, a on sabrana dela dostojevskog i naravno raspisana potrga.
Remize ideš samnom. Dolazi patrola, uvodimo ga u auto, kako ulazi i okreće se ka CM: Rekla si da radim sex, a ne da idem u zatvor, pu piĆka ti materina, bem ti majku, štrokonđo, ološu, cinkarošu". Smejm se ,a CM plače. Pred svima njima, ispala je kao da ga je namestila. Rekoh CM, neveruj u sve što ti kažem hahaha :-)
Noći su prolazile, stoje one ispred pekare, ispod mosta od 22,00 do 05,00, stojim ili sedim i Ja. Patrole prolaze, komšije prolaze gledaju me sa njima i smeju se. Ludaci iz moje auto patrole dobacuju: Savke pravi si makro, odlično ti društvo, radiš i ti sa nima". Smejem se radim. Recite Siniši prva koja krene da radi, dovodim :-). CM: Zar te ološu nije sramota, da svaku noć stojiš ovde sa nama? Odgovaram NIJE. Baš je lepo, stojite Vi montirane, polu gole, stojim Ja u uniformi i tako zajedno ispod mosta, brukamo naše porodice i umirem od smeha  :-D
Nedelju dana tako svaku noć od 22,00 do 05, 00 smo stajali svi zajedno. Bilo da je noć topla ili kišovita stajalo se ili sedelo. Na kraju One su odustale i otišle da rade na Obrenovački put kod MAXI Ade, a Ja rešio problem Palilule  :-).

S' poštovanjem
Poslednji Urbani Samuraj
Vladimir Speedy Savic
dipl.trener borilačkih sportova i veština.

Нема коментара:

Постави коментар