субота, 14. јануар 2017.

KLASIČNE PREVARE I OBMANE.


     
Ovo su TRI stvari koje organski nepodnosim...
Poziv za KUMSTVO, poziv na SVADBU i razgovori sa osobom koja ima zvanje "MENADŽER" firme/ kompanije. Šta je zajedničko za ove TRI stvari?!?! Zajedničko im je PREVARA, INTERES, RAČUNICA.OBMANA. Poziv za kumstvo i poziv na svadbu bez obzira šta kaže religija ODBIJAM, a kada čujem zvanje menadžer dobijam OSPICE, jer kulturnije, poštenije je, a i ljudski je reći zvanje mi je PREVARANT, nego menadžer. Tri kumstva imam, nova mi nisu potrebna. Na svadbe idem samo kod onih za koje znam da im je dovoljna kineska vaza, kupljena u prodavnici Sve za 160 dinara, a ne da mi očekuju kovertu u kojoj ću Ja dati, ako ne više, bar onoliko koliko je on platio za mene tu "stolicu" u kojoj je uračunata hrana i piće koju ću ja pojesti ( obično oko 25 EVRA po stolici, a realno je da retko ko može sam da pojede i popije na veselju više od 10 evra, mad ai tih 10 evra je mnogo). Meni kada je potrebna stolica, hrana, piće i muzika, i bez mladoženje i mlade umem SAM da odem u kafanu , i platim svoju "stolicu". Bruka i sramota je organizovati SVADBE,KUMSTVA i druga veselja zbog KOVERTI. Ako si sposoban da se ženiš i da sve sam organizuješ, sam da isfinansiraš sve, i da neočekuješ koverte ( klutna scena MARATONCI: " ajde, ajde mladoženja...Kakav mladoženja?!? Zamislite tražio mi pare da se ženi?!?! Pa jesi mu dao?! Jesam..ali preko nosa...ti ćeš dami se ženiš)" onda mi se javi. Bruka je doneti mladencima kinesku vazu, al zato extra je doneti kovertu...E od mene evo Vam ŠIPAK. Goste ste valjda zvali jer ih poštujete, a ne da Vam oni finansiraju svadbu?!?! Sve žakažete, imate samo za kaparu, i onda ste vidno nervozni celu svadbu, jer vam par gostiju nije došlo, a baš njihovih po 50E Vam hvali da bi sve isplatili i saldno vaše svadbe bio NULA ili + 200 EURA...UŽAS..
Kod kumstva je ista priča. Pa se dešava da osoba od uticaja političkog, materijalnog, uglednog ima toliko kumstva da svih 365 dana u godini može da ide na venčanja, krštenja, slave i da naravno sve to finansira jer on je KUM jebote KUM, a kum nije dugme, i kume izgoreti kesa. Što se menadžera firmi i kompanija tiče to su klasični PREVARANTI. Kad god sam čuo " bio sam/ bila sam na razgovoru za posao, ostavio sam/ostavila sam veoma jak utisak na menadžera sigurno ću dobiti posao"..Uvek sam znao ma koliko ti ljudi bili ubeđeni, d ani tog hohštaplera menadžera niti taj posao videti NEĆE. Znači definicija menadžera firme/ kompanije jednako je PREVARAT, jer ga vlasnik plaća da laže, maže, drži u zabludi i da "uvaljuje" škart robu. Što je veći prevarant i hohštapler, toga vlasnik postavlja na veće mesto tj napreduje u hijararhiji firme/kompanije.

REZIME: Ako si mi prijatelj NE ZOVI ME NA SVADBE, KRŠTENJA, KUMSTVA, ROĐENDANE, jer niti imam finansija koliko tebi treba ( a i da imam, nikada ne bi dozvolio da me neko šiša, jer ovca za šišanje nisam), niti mi trebaju dodatni troškovi, niti sam sponzor tudjih proslava. Tri kumstva iskrena prava imam, na tri slave idem. Nasvadbe, kršetnja i rođendane NE IDEM.
Neobavezna čast kafom, sokom, u kafiću-restoranu povodom svadbe, krštenja, rođendana UVEK, naravno uz skromini poklon od ruke i srca uvek ću dati, a za sve ostalo, javite se na druge adrese.
SPONZORIŠEM SAMO SEBE i SVOJU DECU.

S' poštovanjem
Poslednji Urbani Samuraj
Vladimir Speedy Savic
diplomirani sportsk trener borilačkih sportova i veština.

Нема коментара:

Постави коментар