петак, 29. септембар 2017.

ZAŠTO ME VEĆI DEO "KOLEGA" NIKADA NIJE VOLELA, NITI PODNOSILA?!?!

ZAŠTO ME VEĆI DEO "KOLEGA" NIKADA NIJE VOLELA, NITI PODNOSILA?!?!
Pored dobro poznatih razloga o kojima sam već pisao u svojim blogovima, postoji još jedan razlog nikada nisam znao da ĆUTIM.
Kada god sam video da nešto nije uredu i da je suprotno sa moralnim, etičkm i profesionalnim principima, uvek sam se bunio i dizao glas protiv toga.
Ja sam pričao drugi su ćutali, treći se podsmevali i govorili pustite BUDALU, a onda pod pritiskom tih trećih njima su prilazili i ovi drugi što su ćutali.
Neki od njih su im prilazili iz ličnih razloga boljih radnih mesta, nekih sitnih usluga itd, a neki čisto jer im je trebala zabava.
Prvi ozbiljan problem izmedju njih i mene nastao je zbog PROMENE PREBIVALIŠTA, i čuvenih putnih troškova poznatijih kao "PUTAĆI".
Mnogi od Vas koji niste iz mog sveta pitaćete kakve veze imaju "PUTAĆI" i promena adresa prebivališta samnom i sa njima?!
Sve počinje od oglasa za prijem novih kandidata za pripadnike ministarstva. 2010 par meseci pa zatim od 2012 do 2013 godine radio sam na tzv predmetima- terenske provere, uručenja rešenja, presuda itd. Kada novi "gušter" konkuriše radi se terenska provera na adresi stana, obavlja se razgovor sa stanodavcem, komšijama, ukoliko radi odlazi se na posao, razgovara sa kolegama. Ukoliko je guster skoro promenio adresu stana, pored provere na toj adresi šalje se zamolnica policijskoj upravi na kojoj je guster živeo veći deo ,da kolege iz te uprave izvrše istu bezbedonosnu proveru kadnidata. Što bi se reklo da mu malo proverimo i DINASTIJU, preko oca, majke, brata, sestre, ujaka, stričeva pa do pokojnog DEDE. Ja sam iskreno proverama išao i do pokojnog čukun dede. Dolazi čuveni konkuras za policajce za grad Beograd. Jedan od uslova bio je da gušter ima prijavu stana na teritoriji grada Beograda minimum godinu dana. Kod nas u službi se za konkurs znalo i 6 meseci pre konkursa, a neki su znali i po godinu dana ranije uslove, način itd. Svi se pitate kako kompletni idiot koga znate od malena zalutao medju nas?!? Veoma prosto.
Imam informaciju kad je konkurs. Dete ( čitajte kompletni idiot) svog rodjaka, prijatelja, kuma pripremim tako što mu adresu stana promenim i prijavim ga fiktivno na svoju adresu. On živi i "bleji" po mestu življenja od rodjenja, nikome ništa ne priča i čeka.
Na dan otvorenog konkursa prvi je uredu i prilaže dokumentaciju.
Da bi ga osigurao, a pošto smo iz istog kraja zovem tamo nekog Jovu u toj zabiti i kažem, ako ti stigne zamolnica za tog i tog daj vidi reši mi to je MOJ MALI, konkurisao za nas.
Po završetku konkursa, selektiranih kreće bezbedonosna provera.
Izlazi se na teren. U većini slučajeva "kandidate" nisam zaticao na adresi.
A odgovore koje sam dobijao od stanodavaca bili su tipa na poslu, u školi ( u školi a konkurisao za nas?!? ) pa da ide 5 stepen, ili na fakultetu je, ili otisao ili otisla kod devojke-dečka. Na pitanja gde rade, koja škola, koji fakultet, u kom mestu joj decko ili devojka zive, odgovore sam dobijao zbunjuće tipa: NE ZNAM, NE MOGU DA SE SETIM, ČEK DA ZOVNEM OVOG ONOG, ili evo Vam broj pa ih vi pozovite oni će Vam objasniti. Nije mi padalo napamet da ih zovem, jer sam znao da je u pitanju prevara. Ostavim samo poziv da mi se gušter javi u kancelariji toj i toj LIČNO rok 24h. Kada se kompletni idiot pojavi prvo pitanje od kada si prijavljen u Beogradu, gde živiš ime stanodavca, ko zivi jos u stanu?!? Ako mozes pojasni mi kad se udje u stan gde je kupatilo, spavaca soba, dnevna kuhinja?!? Pošto sam u to vreme ziveo i radio na Karaburmi odlicno sam poznavao strukturu svih stanova na Karaburmi, Visnjickoj Banji, Visnjici, a pošto sam i odrastao u centru Beograda, takodje sam znao i strukturu stanova u tzv krugu dvojke. Znači ne može da me radi. Vidim po odgovorima nisu čista posla. Čekam zamolnicu iz zabiti gde živi ceo svoj život. Stiže zamolnica a tamo hvalospev. Čitam depešu i mislim u jbt pa ovo je NARODNI HEROJ.
Naravno moja terenska tj bezbedonosna procena bila je NEGATIVNA.
Po zakonu svako može slobodno da menja adresu stana kada hoće, potreban mu je ugovor od vlasnika stana, lična karta vlasnika i vlasnik + obrazac i uplatnica od 190 dinara.
Dešavalo se da neki od njih stvarno rade u Beogradu ali ne žive na toj adresi, pa se dešavalo da im odem na posao. Iako to mnogi nisu praktikovali Ja jesam. Ceo dan provedem u firmi. Prodjem prvo one što ga ili što je hvale, a onda čekam one koji ih pljuju. Kada završim sačinjavao sam izveštaj. Od 10 guštera kod mene su u proseku DVA GUŠTERA dobijali POZITIVNO. Pojedine kolege su me zvali na telefon, neke me lično sretali ubedjivali, da malo promenim izveštaj, da je to njihov, da će i meni nekada nešto trebati itd. Naravno odobijao sam da menjam svoj izveštaj.
Pošto sam takav kakav sam, taj predmet, sutra završi kod drugog kolege i naravno, ponovljenom proverom ili dopunskom kandidat tj gušterčina tj kompletni idiot dobio je POZITIVNO.
Kompletni idiot ode na obuku u COPO ( centar za osnovnu policijsku obuku), prodje pripravnički staž, dobije rešenje za stalni radni odnos. I šta prvo uradi kompletni idiot kad dobije značku i rešenje?!?! Pa promeni adresu stana, i vrati na adresu gde je ceo život živeo, a ustvari ne prijavljeno živi na teritoriji grada Beograda. Neko će pitati a kakve to veze ima sa celom ovom pričom?!!? Ima i to velike. Po mestu stanovanja njemu isplaćuju tzv PUTAĆE. Pa onaj što se vratio na kućnu adresu dole recimo u Preševu ili nekoj zabiti za koju niko nikad čuo nije, ili gore u Subotici, po broju radnih dana firma mu isplaćuje "PUTAĆE".
U prvo vreme delili su PUTAĆE na ruke, pa mi koji stvarno živimo i radimo u Beogradu dobijemo 2600, a oni ispred nas po 100 do 190 HILJADA dinara ( ako se desi da putaći kasne izlazili su i na 190 HILJADA) a prosek putaća bio je od 70-90 HILJADA dinara. Da bi renovirao stan Ja sam morao da podižem kredit koji otplacujem dve godine, a on koji ima tamo nekog, za mesec dana navodnog puta zaradi toliko koliki je moj dvogodišnji kredit. Koliko su bili drski i bezobrazni dok pred nama broje novac protiv pravno stečen, govorili su uz osmeh "MI KREDIT NE MORAMO DA PODIŽEMO".
I dok se oni smeju i broje, nama beogradskoj buraniji mučnina.
Ja sam javno psovao i državu i one koji su im to omogućili, drugi su ćutali i psovali u sebi.
Skrećem pažnju starešinama na taj problem, prave se LUDI.
U to vreme bio sam član i jedan od vodja sindikata. Na sastancima sindikata dok obrazlazem problematiku, svi se slažu kako pomenem PUTAĆE, tako svi skoče i kažu "ĆUTI BUDALO" .Napustim taj sindikat odlazim u drugi sindikat.
I tamo i dobijem isti odgovor ĆUTI BUDALO.
I tako ja promenim 9 sindikata od 30 sindikata i svuda na pomen PUTAĆA, dobijem odgovor ĆUTI BUDALO . Nisam više mogao da idem u druge sindikate. Mnogo bi mi bilo da još 21 put čujem "ĆUTI BUDALO" .
Dok sam radio u stanici granične policije u Šidu koristio sam i sam putne troškove tj PUTAĆE, jer sam svaki dan u različitim vremenskim intervalima putovao na relaciji Bgd-Šid i Šid- Beograd, autobusima gde se MORALA plaćati karta, jer u većini slučajeva auto prevoznici koji su držali tu liniju Beograd -Šid -Osjek bili su iz Hrvatske.
Nikada mi nije padalo napamet da u Šidu nadjem stan a da prijavljujem da putujem. Čak i sam to hteo dobio bi krivičnu prijavu, jer sam za starešine imao starešine staru gardu, koja je držala do časti ponosa i ugleda službe.
Da se ne lažemo ima policajaca koji svoj radni vek provedu na točkovima i koji stvarno putuju i život im prodje po autobusima.
Kada je tadasnji direktor policije Milorad Veljovic omogućio premestaj po mestu stanovanja ko je želeo, mali broj se prijavio. Ovi drugi veći deo govorio je : "Hvala direktoru ipak ćemo mi putovati, navikli smo da se mučimo"..Naravno sve uz osmeh. Svi smo MI znali i gde žive u Bgd i da jednom mesečno kad subotom ujutru izadju iz noćne sete se da odu stvarnim kućama i to naravno u uniformi, da bi se videlo kako oni putuju. Pokušala Unutrašnja Kontrola SUK da ih radi. Uhvate ih i naravno pada u vodu, jer nigde u zakonu ne pise da onaj ko putuje nakon smene mora da je u autobusu za kući, pa su svi imali momke, devojke u Beogradu, rodbinu, prijatelje itd. Onda je SUK pokušao da se PUTAĆI pravdaju kupljenim kartama po datumima. Ni to im nije uspelo. U tim manjim mestima svako ima svakog. Ovaj sedi u Bgd radi skuplja putne troškove tj PUTAĆE, šalje kući, a mamo, tato, bato ujo itd, čekaju buseve svaki dan i skupljaju odbačene karte putnika, ili im sami vozači i kondukteri iz kanti za smeće prodaju za sitne novce.
I eto i tu se pred zakonom operu. U pitanju su bili milionski iznosi tih PUTAĆA.
Na te putaće dodate prosečnu platu od 50.000 dinara + onih 10.000 " pomoći koje je Dačić davao, za te je bilo meka i medina, dok smo svi mi drugi jedva prezivljavali. Davao sam predlog da se svima njima linearno mesečno uplati po 15.000 ( jer niko nije mogao da me ubedi da za tu sumu, ne moze da se pokriju mesečna putovanja ma odakle oni putovali iz Srbije u Beograd) naravno predlog ODBIJEN. Predlagao sam da se svi bez pitanja gde ima mesta premeste. Predlog ODBIJEN.
Dešavalo da se autoprevoznici pobune jer samo voze policajce koji naravno neplaćaju kartu iz svih gradova pa krenu sa naplatom, pa se tako desilo da autobus jednog auto prevoznika koji je vozio na relaciji Kumanovo-Niš-Beograd- Ljubljana-Grac, na nekoliko naplatnih rampi na auto putu ( Nais, Bubanj potok, Simanovci) tri puta bude izkljucen na VTP vanredni tehnički pregled.
Jul mesec a ono VTP. Putnici luduju, kamak, sir, prsuta, ajvar im se usmrdi, jer je pregled detaljan dok oni čekaju, pa hoće da ubiju vozaca i konduktera. Na kraju opet dodjemo da auto prevoznik vozi za dzabe Opet sam dao predlog u sindikatu na sastancima, dajte predlog poslodavcu da vidi sa autoprevoznicima omogući povoljniju registraciju iz razloga što naši neplaćaju kartu, a za uzvrat poslodavac da neisplacuje PUTAĆE, i da taj novac preusmeri na nabavku uniformi, opreme, vozila. Ovaj put odgovor je bio ZAKON O RADU KAŽE OBAVEZNA NAPLATA PUTNIH TROŠKOVA, i kolega Saviću mi se moramo držati ZAKONA , a kako će poslodavac rešiti problem oko tih što neputuju to nije naš prblem, mi moramo misliti na one koji stvarno putuju Ok kolege postovaćmo ZAKON, ali realno ni ti koji putuju u 90% neplaćaju kartu šta ćemo sa tim?!?
Odogovor je bio prost i jednostavan: ĆUTI BUDALO
I tako BUDALA nikada UĆUTALA NIJE.
Ta ista BUDALA I dalje otplaćuje kredite koje je samo refinansirao, dok pojedini nisu čuli ni imali potrebe da čuju za reč PODIĆI KREDIT. ( Čast izuzecima koji stvarno putuju i koji uredno izmiruju svoje putne obaveze).
S' poštovanjem
Poslednji Urbani Samuraj
Vladimir Speedy Savic
diplomirani trener borilačkih sportova i veština

3 коментара:

  1. Svjedočenje Jennifer Gaspar. Kako brzo vratiti svog bivšeg!

    Bila sam povrijeđena i slomljena srca kad se prije 7 mjeseci u mom braku dogodio vrlo veliki problem, između mene i mog supruga. toliko strašno da je slučaj odveo na sud zbog razvoda. rekao je da više nikada ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu da prođu kroz jake bolove. Pokušao sam sve moguće načine da ga vratim, nakon mnogo prosjačenja, ali sve bezuspješno. I potvrdio je da je donio svoju odluku, i da me nikada više nije htio vidjeti. I tako sam se jedne večeri, dok sam se vraćala s posla, upoznala svog starog prijatelja koji je tražio od mog muža. Dakle, objasnila sam mu sve stvari, pa mi je rekao da jedini način da povratim muža je posjetiti čarobnjaka za čaroliju, jer je i njemu to zaista uspjelo. Tako da nikad nisam vjerovao u čaroliju, ali nisam imao drugog izbora osim slijediti njegove savjete. Zatim mi je dao adresu e-pošte vračara čarolije koju je posjetio. (drodion60@yandex.com) Dakle, sljedećeg jutra poslao sam poštu na adresu koju mi ​​je dao, a čarobnjak me je uvjeravao da ću dobiti muža za tri dana. Kakva nevjerojatna izjava !! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što trebam učiniti. Zatim dva dana, tako iznenađujuće, moj suprug koji me nije zvao posljednjih 7 mjeseci nazvao me da me obavijesti da se vraća. Tako nevjerojatna!! Tako se vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se zbog svoje greške i zbog boli koju je nanio meni i mojoj djeci. Tada smo od tog dana, naša veza sada bila jača nego što je bila prije, uz pomoć kotača. Stoga ću vas savjetovati ako imate problema obratite se DR ODION-u, dajem vam 100% garanciju da će vam pomoći .. Pošaljite mu e-poštu na: (drodion60@yandex.com) ili nazovite / Whattsapp njegov broj mobitela + 2349060503921

    ОдговориИзбриши